Sunday, 20 February 2011

:: Jubli Perak ::

Hari ni genap umur saya 25 tahun. Setiap tahun angka akan berubah. Waaaa sangat2 takut tengok angka itu !!! Tuanya saya... Sekejap je rasa masa berjalan. Rasa macam tak sampai setahun pun lagi... Dulu rancang umur 25 nak mendirikan rumahtangga. Dah masuk 25, jangan kata rumah, tangga pun belum dirikan lagi. Ramai kawan2 dah bertukar status Puan dan bergelar ibu... Tapi kalau ditanya memang saya belum bersedia untuk semua itu. Sangat2 takut.


25 ni masih layak dikira remaja lagi tak???


Kalau dah namanya Jubli Perak, maknanya saya berada di tempat kedua. Tak tua, tak muda. Kira tengah2 la ni... Apa2 pun angka itu, saya harap saya dapat capai impian saya dan berjaya, bahagia di dunia dan di akhirat... Aminn..


"Selamat hari lahir untuk diriku" :)




"Saya akan berjaya dan bahagia"

No comments: