Wednesday 13 March 2013

# Photobook RM10 je !! #

Sekarang ni memang tengah xde kerje nak buat. Jadi dok tekan-tekan, gesek-gesek mouse dekat mouse pad jelah kerja saya sekarang.. Sambil dalam hati berdoa cepatlah dapat posting jadi lecturer...Penat dah dok menanguk kat rumah ni...

Niat di hati memang bukan nak membebel...Mintak ampun ye :)

Haa tengah main-main dengan mouse ni, ntah macam mana saya terseacrh pasal photobook..Memang berbaloi-baloi bagi saya yang memang suka nak save bugdet..Kalau ada kawan-kawan yang nak cuci gambar tapi dengan harga yang berbaloi, saya syorkan pergi kat sini

Saya pun baru tau ada service macam ni kat pixajoy

Sekarang ni ada offer photobook rm 10 je !! Tapi kulit dia bukan hard cover, ala macam2 magazine tu..Cun jugak pe untuk simpan sendiri atau bagi hadiah..Kelass kau !!


Photobook 20 pages..Selalu harga rm60.. Sangat jimat.. Apa yang best lagi FREE SHIPPING !!

Offer ni untuk new member sahaja. So, kalo korang dah join tapi nak beli lagi, pandai-pandailah daftar nama kakak, adik, suami, tunang ke sape-sape pon boleh :)

Lepas dah join & beli offer ni korang valid utk join lucky draw.
Ada macam2 hadiah..Mana tau rezeki korang kan...

Selamat berfikir dan membeli ye..Grab, jangan x grab !!

Untuk pengetahuan offer  ni dari 1 March sehingga 30 April 2013 sahaja tau!



"Saya akan berjaya dan bahagia"

No comments: