Wednesday, 14 September 2011

:: Kembali jadi student ::

Alhamdulillah, saya sudah rasminya bergelar pelajar UTHM !!! Jadi orang Batu Pahat la sekarang ni...Macam tak percaya juga angan-angan Mat Jenin saya nak sambung Master kesampaian juga....Tak lama pun setahun je....Pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik....Ting........................ :)

InsyaAllah saya akan belajar rajin-rajin....Saya bersyukur sangat di atas petunjuk yang Allah berikan ini....Alhamdulillah, doa saya selama ini dimakbulkan olehNya...Apa yang penting sekarang, balajar bersungguh-sungguh....Biar orang nak cakap apa, yang penting diri saya !!!

Encik Cinta banyak bagi semangat pada saya...Saya sangat2 lah berterima kasih pada dia....Dia macam cikgu kaunseling saya lahh...Hari2 bagi saya semangat....Dia dah macam peti rahsia saya dah...Mak dan ayah pun banyak berkorban masa, tenaga dan wang untuk saya....Walaupun cara penyampaian kasih sayang mereka pada saya tidak ditunjukkan sepenuhnya, tapi jauh di sudut hati anak mak dan ayah ni tahu dan sangat menghargainya...Buat masa sekarang hanya sekalung doa yang mampu anakmu ini balas..InsyaAllah, anakmu akan membahagiakan mak dan ayah...Tanpa mereka saya mungkin tak sampai kat sini juga....

Ohhhhh awat terlebih emosi di sini....Huhuhuhu....Lap air mata sat naaa...

Adik-beradik yang sentiasa membantu bila saya dalam kebuntuan masalah negara....Saya bersyukur sebab dikelilingi oleh orang-orang yang sentiasa ada bila saya memerlukan mereka...

Terima kasih Ya Allah untuk semua ini....


"Saya akan berjaya dan bahagia"

No comments: