Thursday, 16 August 2012

:: Kerja sangat banyak ::

I have a lots of work. Dalam hati dah keriangan nak balik cuti Raya, TAPI !!! kerja tak siap lagi. Hadoiii, inilah akibatnya suka buat kerja last minute, suka tangguh2. Kan dah menyusahkan diri. Banyak kali dah remind diri sendiri but still dengan perangai kemalasan itu. Sekarang kena tambahkan sikap kerajinan sebab memang perlu siapkan sebelum Raya..

Nak tengok meja saya yang sangat messy (bukti yang saya memang banyak kerja)


Setiap kali kelas mesti kena tulis dalam buku ni. Jadual saya, hari2 ada kelas, bermakna, hari2 lah kena tulis dalam buku ni. Tutorial pun tak bertanda lagi..




Penuh dah satu meja dengan barang-barang.



Kelas ganti !! Student mesti tak suka dengan perkara ini. Tapi saya terpaksa juga buat sebab tanggungjawab. Mood raya, tapi kelas tetap dijalankan. Dulu masa jasi student selalu merungut kalau lecturer nak buat class ganti. "Sir, tak yah laa sir. kitorang baca sendiri boleh?" Wahh, sekarang diri sendiri alami benda yang sama. baru sekarang rasa kesedaran tentang tanggungjawab lecturer ni. 



Saya nak cuti !!! Dah penat sudah.


"Saya akan berjaya dan bahagia"

No comments: