Wednesday, 17 August 2011

:: Kad RAYA dah pupus ::


Kalau dulu masa-masa macam ni dah berlambak abang posmen hantar kad raya kat rumah. Kalau tak pun, kawan2 bagi pakai tangan je...Yelah kan, masa zaman sekolah...Kita bagi awak kad raya, awak balas tau...Mana tak banyak....Hahahaha...Pantun wajib ada :

Pecah kaca, pecah gelas
Sudah baca harap balas


Pen merah, pen biru
U marah, I love u


Yang paling best siap bagi duit raya seposen kat situ...Bersungguh-sungguh ni menampal guna selotep...Kalau yang baik hati tu bagi duit satu sen...Selalu mesti dapat kad raya macam ni...


Kepada
Hana...
Selamat hari raya kita ucapkan...Kita minta maaf kalau ada buat salah dari hujung rambut sampai hujung kaki...Maaf ye kalau ada mengumpat awak...0-0 ye (tapi confirm lepas raya mengumpat balik...)

Baju raya awak warna apa tahun ni?

Dah buat kuih raya? Banyak tak kuih raya?

Ok lah last sekali...Jangan ponteng puasa !!!!


Dulu memang tak pontenglah...Sekarang ni memang wajib ponteng :)

Bila dah dapat kad raya banyak-banyak, buat ampai kat rumah....Gantunglah macam sidai kain...Konon macam meriah sikit la kan....Sekarang ada??? Mestilah tak ada kan...

"Saya akan berjaya dan bahagia"


No comments: