Wednesday, 24 August 2011

:: Kepercayaan yang kau sia-siakan ::

Huhuhu....Baca tajuk entry ni pun dah rasa sedih.....Ok, kelopak mata ni dah tak mampu nak tahan...Biarlah dia jatuh, bersama dengan entry kali ni.....Yang penting hati saya tengah sedih dan sangat kecewa.... :(

Selama ni saya percaya dengan kata-kata yang dia berikan. Walau kadang ada ragu-ragu di situ, saya cuba berfikiran positif. Sebab dia selalu pesan "cuba berfikiran positif" Saya buang segala rasa yang tidak bagus itu... Tapi sekarang, positif tu dah jadi negatif.. Kalau pepatah Melayu, nasi dah jadi bubur...Kepercayaan yang diberikan tu senang-senang je dia main-main kan...Apa ingat tak berharga ke $$$$$$

Apa makna kalau panggil sayang, panggil dear.... Kawan biasa ke???? Apa makna kalau i miss you, dear... Kawan biasa ke??? Apa makna kalau selalu skype sama-sama walhal boleh jumpa hari-hari....Kawan biasa ke???? Salah saya ke untuk rasa cemburu???? Ohhhh tapi tu dulu.... Masa saya cemburu, sibuk suruh jangan syak wasangka.... Ok, sekarang saya dah tak cemburu lagi....Saya tak merajuk lagi....Mesti rasa lega kan dah tak perlu nak pujuk-pujuk lagi.... Ohhhhh baru perasaan saya agak emo mengarang disini....

Tarik nafas..........Hembus.......

Alhamdulillah, saya redha dengan ujian Allah pada saya....Lagipun dah lama rasanya tak nangis sampai bengkak-bengkak mata....Allah sentiasa bersamaku......

Perjalanan hidup saya masih panjang.....Banyak lagi rintangan dan dugaan yang saya akan tempuhi....Doakan saya dapat mengharunginya dengan ikhlas....

STOP CRYING PLEASE :(


"Saya akan berjaya dan bahagia"

No comments: