Monday 27 June 2011

:: Jom ukur tahap kesihatan ::

Hari ni dapat email daripada tuala wanita yang sangat saya suka pakai....Kotex laa yang paling best !! Mesti ramai belum tahu tahap kesihatan diri kan...Lagi-lagi tentang kesihatan zone V....


So bagi yang nak cuba ukur tahap kesihatan masing-masing, Jom pergi ke Facebook Kotex.
http://www.facebook.com/iknowmovement?sk=app_131800936898317


Memandangkan saya memang suka buat kuiz itu ini, banyak masa terluang laa katakan...Saya dah try dah...Tahap kesihatan saya 64%...Kira ok-ok laa...Wait, bukan setakat ringankan jari jemari untuk pegang mouse klick jawapan je....Korang boleh dapat free Kotex fresh plus liner !!! Siapa tak nak barang free...Lagi-lagi jenama kegemaran saya ni....






Kalau terlebih rajin tu, boleh daftar sebagai ahli Kotex....Apa-apa info tentang Kotex pasti korang akan diberitahu....Kalau rasa dalam laci pakain dalam dah kehabisan stock pad, boleh minta free je kat Kotex...Tapi sampel percuma jelah dan dapat selepas 4 minggu....Nak banyak-banyak beli sendiri ye....


"Saya akan berjaya dan bahagia"



No comments: