Thursday 3 February 2011

:: VVIP ::

Saya... Saya pun termasuk dalam list orang-orang penting juga. Dan saya paling penting dalam hidup saya..Ngee (^_^)
~ SAYA ~

Yang ni paling teristimewa, Encik Cinta saya. Comel orangnya, dan paling comel kalau dia senyum. Tapi susah kot nak tengok dia senyum. Depan camera je kot dia senyum. Sangat mencintai dia. Dia romantik, penyayang, baik hati. Tapi dia selalu buat saya nangis. Lepas tu tak reti pujuk. Huhuhu... Terpaksalah pujuk diri sendiri.
~ DIA ~



Rakan-rakan yang sentiasa bersama di saat gembira dan sedih. Walaupun kadang2 ada mengutuk antara satu sama lain, tapi mereka tetap di hati saya. Sekarang semua ada kehidupan sendiri. Sangat2 sayang dan sentiasa merindui mereka semua.
~ MEREKA ~


Inilah satu-satunya gambar kami sekeluarga yang lengkap dan sempurna. Perfect !! Dan gambar ini diambil masa hari KONVO saya !! Kami akan sentiasa bersama. Air yang dicincang tak akan putus. 
~ KAMI ~




"Saya akan berjaya dan bahagia"

No comments: