Monday 7 February 2011

:: Yang mana satu ::

Hari ni dapat call dari Bank Negara... Mula2 takut juga masa orang dalam telefon memperkenalkan diri. Hutang MARA saya dah masuk dalam senarai black listed ke??? Tapi tiap2 bulan bayar. Cuma selalu lewat je.


Rupa2nya dapat interview dari Bank Negara. Buat takut je... Interview memang diadakan di Johor Bahru. Tapi saya nak sambung belajar tahun ni. Nak pergi ke tak ye interview tu??? Tanya mak, mak suruh pergi. Tapi kalau tanya hati, tak nak pergi. Nak sambung belajar!!! Nak dapatkan Master...


Serba salah dibuatnya. Dua2 peluang yang bagus. Bukan senang nak dapat kerja dekat Bank Negara. Huhuhu. Tapi usia saya makin lanjut!!! Perlu dapatkan Master sebelum otak menjadi semakin pelupa sebab selalu terminum air semut...


Semangat pun tak berapa nak kuat. Tak tahu lah sejak-sejak ni asyik tak ada semangat je... Puncanya pun saya tak tahu. Kurang vitamin ke badan saya??? Atau memang siptom2 bila usia semakin sampai ke peringkat Jubli Perak??? Arggghhhhh, huhuhu...


"Saya akan berjaya dan bahagia"

No comments: